گوگل ادز چیست و چگونه کار می کند؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

منبع: https://wikidemy.ir/course/google-ads-tutorials/

گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز چیست؟

به نظر شما گوگل ادوردز چیست و منظور از دوره آموزش گوگل ادوردز چیست؟ منظور از گوگل ادوردز، یک سیستم تبلیغاتی است که  تبلیغ کنندگان، کلمات هدف خود را جهت قابل کلیک بودن در نتایج جستجوی گوگل به مزایده می گذارند. یکی از راه هایی که  گوگل به کسب درآمد می رسد از طریق گوگل ادز می باشد، به طوری که تبلیغ کنندگان موظف به پرداخت، به ازای هر کلیک برای دیده شدن در گوگل می باشند. 

به عبارتی دیگر، گوگل ادز، یک بستر تبلیغات پولی است که تحت کانال بازاریابی مانند پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) فعالیت می کند و مبلغان کلمات کلیدی باید به ازای هر کلیک یا به ازای دیده شدن در نتایج گوگل، مبلغی را پرداخت نمایند.

گوگل ادز یکی از راه های موثر و تاثیر گذار بوده  که مشتریان خاص هدف را با توجه به محصولات یا خدماتی که به عنوان آفر در نتایج جستجو قابل مشاهده است،  به سمت سایت  خود سوق می دهد. با یادگیری و گذراندن دوره آموزش گوگل ادوردز، شما می توانید ترافیک سایت و بازدیدکنندگان را افزایش دهید و حتی دریافت تماس های تلفنی را  هم بیشتر نمایید.

گوگل ادز به شما اجازه ساخت و منتشر کردن تبلیغات را به صورت همزمان هم در موبایل و هم در دسکتاپ، برای مخاطبان هدف قرار می دهد. این بدان معنی است که بیزینس شما در هر زمانی که کاربران هدف، محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند، می تواند در نقشه گوگل یا صفحه اول گوگل در بالاترین رتبه دیده شود. این روش یکی از بهترین  روش ها برای بدست آوردن مخاطبان هدف است که توسط تبلیغات شما در نتایج گوگل ایجاد شده است.

با گذشت زمان، google ads به شما در آنالیز و بهبود تبلیغات جهت رسیدن به مخاطبان هدف کمک می کند و همچنین باعث رسیدن به هدف کمپین تبلیغاتی شما می شود. گوگل ادوردز، به اندازه کسب و کار شما و منابع در دسترس، کاری ندارد و شما می توانید مناسب با بودجه  خود، این کمپین را ایجاد کنید. در اینجا یک سوالی مطرح می شود که آیا گوگل ادوردز تاثیر گذار است و آیا کار می کند؟

آیا Google Adwords کار می کند؟

برای پاسخ به این سوال، بهتر است به آماری که ads به ما می دهد، توجه کنیم. گوگل ادز، نزدیک به ۸ درصد از نرخ کلیک را شامل می شود. به صورت ماهانه، ۱۸۰ میلیون بار تبلیغات را در نتایج جستجو نمایش می دهد. با تبلیغات پولی در گوگل، می توانید ۶۵ درصد از کلیک ها را برای کاربرانی که آماده خرید هستند، بدست آورید. در حدود ۴۳ درصد از مشتریان، از تبلیغات یوتیوب استفاده می کنند. با این تفاسیر، google Ads کار می کند و تاثیر گذار هم است.

اما باید این مورد را هم در نظر بگیریم که گوگل ادوردز، بسته به رقابتی بودن کلمات کلیدی در مزایده و همچنین کلمات مرتبط برای تبدیل شدن در بیزینس شما، می تواند کار کند یا خیر. 

مهمترین بخش از ایجاد کمپین گوگل ادوردز این است که بیشتر اوقات برای هر نوع شرکتی موثر بوده، به شرطی که از کلمات کلیدی هدف به درستی استفاده شود و سعی نکنند پول خود را برای کلمات ضعیف، از بین ببرند. شما با بهینه کردن کمپین گوگل ادز میتوانید بیشترین ROI یا همان بازگشت سرمایه را بدست آورید.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش گوگل ادوردز ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ویکی دمی
ت : دو شنبه 13 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی